Slider

Cупровід ОСББ

  1. Правовий, а також адміністративний супровід створення та проведення реєстрації ОСББ
  2. Формування реєстру співвласників багатоквартирного будинку
  3. Розроблення статуту ОСББ, структури тарифів, акту приймання-передачі на баланс
  4. Юридичний супровід проведення загальних зборів членів (співвласників) будинку
  5. Спори про зобов’язання передати будинок на баланс ОСББ
  6. Спори про стягнення на користь ОСББ обов’язкових внесків з члена
  7. Юридичний аудит діяльності голови правління окремого ОСББ
  8. Погодження землевідведення прибудинкової території ОСББ
З   липня 2016 року набули чинності революційні зміни в законодавстві про ЖКГ. Відтепер якщо у багатоквартирному житловому будинку співвласники не визначилися з формою управління через створення об’єднання, такого управителя на конкурсних засадах призначать місцеві виконкоми. Щоправда можливість створити об’єднання у майбутньому існує весь час, а от змінити призначену приватну компанію, як управителя вашого будинку вже ні. Ми маємо досвід створення близько 10 об’єднань. Треба враховувати такі аспекти. Ініціативна група по створенню повинна складатися з власників квартир та нежитлових приміщень з чисельністю від трьох осіб. Чим більше буде кількість тим краще, так як легше буде нести операційні витрати на створення. Перш за все необхідно отримати актуальний та юридично коректний список усіх співвласників у будинку. На підставі цього списку провести попередні опитування та визначитися про наявність у будинку власників позитивно налаштованих на такі зміни, а найголовніше мають у сукупності більше половини площі від загальної площі квартир та приміщень усього будинку. Радимо обрати Голову правління та найняти на підставі трудових відносин виконуючого керівника, що буде займатися поточним керівництвом та звітувати голові. Саме на цій стадії, застряють більшість ініціативних груп. Так як ніхто не хоче брати відповідальність займатися поточними питаннями управління будинку, тим паче на волонтерських умовах. Найнятий працівник може оперативно та повноцінно вирішувати питання вибору організацій, котрі будуть надавати послуги для утримання будинку, контролювати технічний стан, запроваджувати енергоефективні заходи обслуговування будинку, вести облік сплати внесків та їх витрат, накопичення. Пенсіонери, малозабезпечені та з особливим статусом власники квартир не втрачають пільг і субсидій при створенні об’єднання. Такі мешканці будинків для нарахування субсидій повинні звернутися в управління праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації. У будинках ОСББ розміри таких знижок затверджуються зборами у межах норм встановлених органами місцевого самоврядування. Кошти компенсуються об’єднанню за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам. Прийнятий і затверджений загальними зборами об’єднання розмір внесків та тарифів за послуги є обов’язковим для всіх співвласників житлових і нежитлових приміщень. Питання членства окремих осіб не впливає на обов’язок сплачувати за послуги. Тобто якщо більшість з дотриманням закону та статуту об’єднання, прийняли відповідні рішення, вони мають виконуватися усіма власниками. Абонентське обслуговування нашою компанією ОСББ в результаті заощадить кошти у порівнянні з триманням штатного юриста.